Apple (AAPL) Dividend Stock Analysis

Apple Dividend

Apple a plătit încontinu dividende din 2012 iar acestea au fost crescute timp de 10 de ani consecutivi, calificând compania drept Dividend Contender.

Dividend anual: $0.88

Apple (AAPL) Intrinsic Value – Margin of Safety Analysis            

(actualizare: mai 2021)

Normalized Diluted Earnings Per Share (TTM): $3.71
Cash Flow From Operations (CFO) Per Share (TTM): $5.80
Free Cash Flow Per Share (TTM): $5.27

Estimated Intrinsic Value: $104

Buy Price Based on Required Margin of Safety =  $95
(Required Margin of Safety Based On Risk Stability Grade:
A = 10%, B = 20%, C = 30%, D = 40%, F = 50%)

[Risk / Stability] – Grad de risc / stabilitate : A

A. Gradul A indică faptul că este o companie cu un bilanț (balance sheet) puternic, o calitate a veniturilor ridicată și un mediu de afaceri pozitiv. Aceste stock-uri necesită cea mai mică marjă de siguranță .

B. Gradul B indică o companie cu un bilanț (balance sheet) bun, o bună calitate a câștigului si un mediu de afaceri stabil. Marja de siguranță trebuie să fie mai mare decât stock-urile cu un grad A dar mai puțină decât stock-ul mediu.

C. Gradul C indică o companie cu un bilanț suficient, cel puțin o calitate a veniturilor medie și un mediu de afaceri rezonabil stabil. Marja de siguranță necesară este mai mare decât stock-urile A & B, dar mai mică decât stock-urile D&F.

D. Gradul D indică o companie în stare bună, dar are probleme care i-ar putea afecta stabilitatea și riscurile pe termen lung. Stock-urile cotate D ar trebui să necesite o marjă mare de siguranță atunci când sunt achiziționate.

F. Gradul F indică o companie cu probleme semnificative care îi afectează în prezent stabilitatea și riscurile pe termen lung. Solicitați o marjă de siguranță extrem de mare pentru acțiunile cu rating F atunci când sunt cumpărate.

[Dividend Safety]Gradul de siguranță a dividendelor: A

A. Gradul A indică o probalitate extrem de scăzută de reducere a dividendelor. Această evaluare este rezervată companiilor cu bilanțuri puternice și / sau antecedente excelente de dividende.

B. Gradul B indică o probabilitate foarte mică pentru o reducere a dividendului.

C. Gradul C indică o probabilitate redusă de reducere a dividendelor și / sau un risc mediu de siguranță.

D. Gradul D indică existența unor probleme care ar trebui luate în considerare cu privire la plățile viitoare de dividende.

F. Gradul F indică riscuri grave pentru siguranța dividendelor. Investitorii ar trebui să completeze due diligence-ul complet înainte de a investi.

[Earnings Quality Grade] – Gradul de calitate a veniturilor: A

A. Gradul A indică faptul că , calitatea veniturilor este ridicată sau mult peste medie.

B. Gradul B indică faptul că, calitatea veniturilor este bună și / sau peste medie.

C. Gradul C indică faptul că, calitatea veniturilor este acceptabilă sau medie.

D. Gradul D indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba și necesită o due diligence atentă.

F. Gradul F indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba sau mult sub medie și necesită o serioasă completare a due diligence

Raport venituri: 31.3.2021

Despre companie:

Sector: Technology
Industry: Consumer Electronics

  • Apple proiectează, produce și comercializează iPhone, iMac, iPad, iWatch iPod, Apple TV, peste un milion de aplicații, sisteme de operare, iCloud, iTunes, ApplePay, accesorii, servicii și asistență pentru produsele sale.
  • Inițial, recordul de creștere stelară al Apple s-a datorat inovației sale și produselor de înaltă calitate, care oferă un preț de vânzare premium. Dar, pe măsură ce trece timpul, devine despre ecosistemul lor.
  • Integrarea hardware-ului, software-ului, serviciilor, aplicațiilor etc. Apple oferă beneficii de neegalat utilizatorilor săi. Cu fiecare generație de produse, Apple adaugă valoare prin sincronizarea acestor produse într-un grad mai mare.
  • Fotografiile, proiectele, preferințele, aplicațiile, media etc. pot fi partajate sau copiate cu ușurință între dispozitivele Apple. Acest ecosistem construiește pentru Apple un șanț pe care predecesorii și concurenții săi nu l-au reușit. Cu cât un client deține mai multe produse Apple, cu atât este mai puțin probabil să cumpere un produs nou sau să înlocuiască un produs existent de la un concurent.

Avantaje:

  • Sistemul de operare iPhone și iOS Apple este cunoscut pentru calitatea, securitatea și abilitățile de integrare. Acestea sunt coloana vertebrală a unei game de produse de succes și i-au oferit posibilitatea de a obține prețuri premium (marje de profit ridicate) pentru marca preferată.
  • Apple are un avantaj competitiv datorită dimensiunii sale foarte mari și capacității sale de integrare pe verticală. Cu alte cuvinte, controlează producția prin proprietate și / sau standarde extrem de stricte și deține magazinele sale de vânzare. Aceasta înseamnă că își poate controla costurile componentelor, menține calitatea și își poate instrui în mod corespunzător agenții de vânzări mai bine decât concurenții.
  • Cu alte cuvinte, forța principală a Apple este capacitatea și înțelegerea modului în care hardware-ul, software-ul, serviciile și aplicațiile terțe sunt integrate în dispozitivele Apple individuale, astfel încât clienții să fie dispuși să plătească un preț premium pentru produsele lor.

Dezavantaje:

  • Tehnologia este o industrie brutală. Ciclurile scurte de viață ale produselor și concurența acerbă au scos din poziția lor mulți lideri din industrie. Un eșec al unui produs sau un accident poate provoca daune mari unei mărci din industria tehnologică.
  • Strategia Apple de preț premium pune unele limite în ceea ce privește cât de mare poate crește compania. Acest lucru este valabil mai ales pe piețele emergente și de frontieră în care există oportunități pentru industrie.

Oportunități:

  • Apple va continua să-și consolideze ecosistemul prin introducerea, îmbunătățirea și comercializarea de noi produse. Apple Watch, Apple Pay și Apple TV sunt produse care au integrat sporit și adaugă valoare experienței utilizatorului Apple. Trecerea la 5G ar trebui să ofere un alt ciclu pozitiv pentru iPhone-ul Apple.

Amenințări:

  • Competiție. Apple este numărul 1 în acest moment, dar asta înseamnă că toată lumea încearcă să le răstoarne prin produse noi inovatoare sau reducerea prețurilor. Mediul actual pune presiune descendentă asupra marjei de profit ridicate a Apple. Doar inovația constantă (pentru a depăși ciclurile scurte de viață a produselor), produsele și serviciile de calitate și o mai bună integrare a ecosistemului le vor permite să mențină aceste marje ridicate.

This analysis is an original of DividendValueBuilder, and is authorized to be posted here.

Avertisment*

Acest site prezintă exclusiv o părere personală despre investiții. Nu cumpărați acțiuni bazându-vă pe ce citiți aici! Asigurați-vă că înțelegeți foarte clar riscurile implicate și vă faceți singuri temele!

Dacă îmi apreciezi blog-ul și munca depusă, mă poți susține pe Patreon!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *