Coca-Cola (KO) Dividend Stock Analysis

Coca-Cola Dividend

Sector: Consumer Defensive

Coca-cola a plătit încontinu dividende din 1920 iar acestea au fost crescute timp de 59 de ani consecutivi;calificând compania drept Dividend King, Dividend Aristocrat, și Dividend Champion.

KO are un brand puternic și avantaje din punct de vedere al costurilor.

Current Dividend Annualized: $1.68

Coca-Cola (KO) Intrinsic Value – Margin of Safety Analysis            

(updated May 2021)

Normalized Diluted Earnings Per Share (TTM): $1.79
Cash Flow From Operations Per Share (TTM): $2.53
Free Cash Per Share (TTM):  $2.28

Estimated Intrinsic Value: $37

BUY Price Based on Required Margin of Safety =  $28
(Required Margin of Safety Based On Risk Stability Grade:
A = 10%, B = 20%, C = 30%, D = 40%, F = 50%)

[Risk / Stability] – Grad de risc / stabilitate : B

A. Gradul A indică faptul că este o companie cu un bilanț (balance sheet) puternic, o calitate a veniturilor ridicată și un mediu de afaceri pozitiv. Aceste stock-uri necesită cea mai mică marjă de siguranță .

B. Gradul B indică o companie cu un bilanț (balance sheet) bun, o bună calitate a câștigului si un mediu de afaceri stabil. Marja de siguranță trebuie să fie mai mare decât stock-urile cu un grad A dar mai puțină decât stock-ul mediu.

C. Gradul C indică o companie cu un bilanț suficient, cel puțin o calitate a veniturilor medie și un mediu de afaceri rezonabil stabil. Marja de siguranță necesară este mai mare decât stock-urile A & B, dar mai mică decât stock-urile D&F.

D. Gradul D indică o companie în stare bună, dar are probleme care i-ar putea afecta stabilitatea și riscurile pe termen lung. Stock-urile cotate D ar trebui să necesite o marjă mare de siguranță atunci când sunt achiziționate.

F. Gradul F indică o companie cu probleme semnificative care îi afectează în prezent stabilitatea și riscurile pe termen lung. Solicitați o marjă de siguranță extrem de mare pentru acțiunile cu rating F atunci când sunt cumpărate.

[Dividend Safety]Gradul de siguranță a dividendelor: B

A. Gradul A indică o probalitate extrem de scăzută de reducere a dividendelor. Această evaluare este rezervată companiilor cu bilanțuri puternice și / sau antecedente excelente de dividende.

B. Gradul B indică o probabilitate foarte mică pentru o reducere a dividendului.

C. Gradul C indică o probabilitate redusă de reducere a dividendelor și / sau un risc mediu de siguranță.

D. Gradul D indică existența unor probleme care ar trebui luate în considerare cu privire la plățile viitoare de dividende.

F. Gradul F indică riscuri grave pentru siguranța dividendelor. Investitorii ar trebui să completeze due diligence-ul complet înainte de a investi.

[Earnings Quality Grade] – Gradul de calitate a veniturilor: B

A. Gradul A indică faptul că , calitatea veniturilor este ridicată sau mult peste medie.

B. Gradul B indică faptul că, calitatea veniturilor este bună și / sau peste medie.

C. Gradul C indică faptul că, calitatea veniturilor este acceptabilă sau medie.

D. Gradul D indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba și necesită o due diligence atentă.

F. Gradul F indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba sau mult sub medie și necesită o serioasă completare a due diligence

Compania fusese una dintre cele mai consistente și profitabile companii din lume până în ultimul deceniu. Profitabilitatea și consistența acestei companii i-a determinat pe investitori să liciteze prețul până la punctul în care a fost cel mai supraevaluat dividend blue-chip . Având în vedere evaluarea ridicată a acțiunilor, compania va trebui să depășească performanța pentru a oferi rentabilități medii ale acțiunilor pe termen lung. Acest lucru este puțin probabil având în vedere climatul competitiv actual.

Raport venituri: 31.3.2021

Despre companie

Sector: Consumer Defensive
Industry: Beverages – Soft Drinks

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi nealcoolice din lume, cu un venit anual de 32 de miliarde de dolari. Portofoliul său include o varietate de mărci carbogazoase și necarbonate, inclusiv Coca-Cola, Diet Coke, Fanta, Sprite, Minute Maid, Powerade și Dasani.

Firma are atât operațiuni concentrate, cât și operațiuni de produse finite, vânzările concentrate contribuind cu aproape două treimi din venituri. Marca comercială Coca-Cola contribuie la 45% din volumul unitar de cazuri la nivel mondial. Coca-Cola generează majoritatea veniturilor sale în afara Statelor Unite.

Avantaje

Cel mai valoros punct forte al Coca-Cola este marca sa. Marca Coca-Cola este cunoscută și bine respectată în toată lumea. Produsele lor pot fi găsite în peste 200 de țări; în mare parte din cauza rețelei lor de distribuție de livrare de neegalat direct la magazin.

Loialitatea clienților este ridicată. Cu un singur concurent major (Pepsi), KO are multe avantaje, inclusiv economii de scară imense. Brandul lor, sistemele de fabricație și distribuție și relațiile stabilite cu comercianții cu amănuntul din întreaga lume oferă bariere semnificative la intrare pentru potențialii noi concurenți.

Dezavantaje

Lipsa diversificării produselor este cea mai mare slăbiciune a KO. În timp ce Pepsi a reușit să se diversifice în alte segmente, Coca-Cola se bazează pe industria băuturilor pentru profiturile sale și creșterea viitoare.

O altă problemă (sau slăbiciune) este necesitatea Coca-Cola de cantități masive de apă pură. Într-o lume cu cantități reduse de apă potabilă, nevoia companiei de apă devine esențială.

Oportunități

Punctele forte ale Coca-Cola (marca, rețeaua de distribuție) îi oferă oportunități de neegalat pe piețele dezvoltate și subdezvoltate. Sistemul lor superior de producție și distribuție a produselor lor (lanțul de aprovizionare) le oferă avantaje lansării de noi produse sau achiziționării de produse de la alte companii care ar putea permite Coca-Cola să crească.

De exemplu, achiziția Costa, care s-a închis în ianuarie 2019, ar trebui să-și consolideze prezența în categoria cafelei, în special în Marea Britanie, unde Costa are mai mult de o treime din cofetărie.

Amenințări

Cea mai mare amenințare este tendința către băuturi mai sănătoase. Compania trebuie să se adapteze la preferințele consumatorilor; inclusiv cererea de băuturi mai puțin zaharate. Vânzările către restaurante și clienții de divertisment sunt afectate negativ din cauza COVID-19.

This analysis is an original of DividendValueBuilder, and is authorized to be posted here.

Avertisment*

Acest site prezintă exclusiv o părere personală despre investiții. Nu cumpărați acțiuni bazându-vă pe ce citiți aici! Asigurați-vă că înțelegeți foarte clar riscurile implicate și vă faceți singuri temele!

Dacă îmi apreciezi blog-ul și munca depusă, mă poți susține pe Patreon!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *