Procter & Gamble (PG) Dividend Stock Analysis

Procter & Gamble Dividend

Procter & Gamble a plătit încontinu dividende din 1891 iar aceastea au fost crescute timp de 65 de ani consecutivi;calificând compania drept Dividend King, Dividend Aristocrat, and Dividend Champion.

Current Dividend Annualized: $3.48

Procter & Gamble (PG) Intrinsic Value – Margin of Safety Analysis

(updated May 2021)

Normalized Diluted Earnings Per Share (TTM): $5.44
Cash Flow From Operations (CFO) Per Share (TTM): $7.30
Free Cash Flow Per Share (TTM): $6.25

Estimated Intrinsic Value: $113

Buy Price Based on Required Margin of Safety =  $103
(Required Margin of Safety Based On Risk Stability Grade:
A = 10%, B = 20%, C = 30%, D = 40%, F = 50%)

[Risk / Stability] – Grad de risc / stabilitate : A

A. Gradul A indică faptul că este o companie cu un bilanț (balance sheet) puternic, o calitate a veniturilor ridicată și un mediu de afaceri pozitiv. Aceste stock-uri necesită cea mai mică marjă de siguranță .

B. Gradul B indică o companie cu un bilanț (balance sheet) bun, o bună calitate a câștigului si un mediu de afaceri stabil. Marja de siguranță trebuie să fie mai mare decât stock-urile cu un grad A dar mai puțină decât stock-ul mediu.

C. Gradul C indică o companie cu un bilanț suficient, cel puțin o calitate a veniturilor medie și un mediu de afaceri rezonabil stabil. Marja de siguranță necesară este mai mare decât stock-urile A & B, dar mai mică decât stock-urile D & F.

D. Gradul D indică o companie în stare bună, dar are probleme care i-ar putea afecta stabilitatea și riscurile pe termen lung. Stock-urile cotate D ar trebui să necesite o marjă mare de siguranță atunci când sunt achiziționate.

F. Gradul F indică o companie cu probleme semnificative care îi afectează în prezent stabilitatea și riscurile pe termen lung. Solicitați o marjă de siguranță extrem de mare pentru acțiunile cu rating F atunci când sunt cumpărate.

[Dividend Safety]Gradul de siguranță a dividendelor: A

A. Gradul A indică o probalitate extrem de scăzută de reducere a dividendelor. Această evaluare este rezervată companiilor cu bilanțuri puternice și / sau antecedente excelente de dividende.

B. Gradul B indică o probabilitate foarte mică pentru o reducere a dividendului.

C. Gradul C indică o probabilitate redusă de reducere a dividendelor și / sau un risc mediu de siguranță.

D. Gradul D indică existența unor probleme care ar trebui luate în considerare cu privire la plățile viitoare de dividende.

F. Gradul F indică riscuri grave pentru siguranța dividendelor. Investitorii ar trebui să completeze due diligence-ul complet înainte de a investi.

[Earnings Quality Grade] – Gradul de calitate a veniturilor: A

A. Gradul A indică faptul că , calitatea veniturilor este ridicată sau mult peste medie.

B. Gradul B indică faptul că, calitatea veniturilor este bună și / sau peste medie.

C. Gradul C indică faptul că, calitatea veniturilor este acceptabilă sau medie.

D. Gradul D indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba și necesită o due diligence atentă.

F. Gradul F indică faptul că, calitatea veniturilor este slaba sau mult sub medie și necesită o serioasă completare a due diligence

Raport venituri: 31.3.2021

Despre companie

Sector: Consumer Defensive
Industry: Household & Personal Products

Procter & Gamble (PG) furnizează mărfuri de unică folosință de marcă, ambalate pentru nevoile noastre zilnice. Clasa de mijloc este piață țintă principală a companiei.

PG își comercializează produsele în 180 de țări prin intermediul unor comercianți de masă; grocery stores, membership club stores, drug stores, department stores .

Compania își impart produsele în 5 segmente:

  • Fabric & Home Care (32 % din vânzări) oferă produse precum Ariel, Downy, Gain, Tide, Cascade, Dawn, Febreze, Mr. Clean și Swiffer etc.
  • Baby, Feminine și Family Care (28 % din vânzări) oferă produse precum Luvs, Pampers, Always, Tampax, Bounty, Charmin, etc.
  • Beauty, Hair and Personal Care (18 % din vânzări) oferă produse precum: Head & Shoulders, Pantene, Rejoice, Olay, Old Spide, Safeguard, SK-II, etc.
  • Grooming (11 % din vânzări) oferă produse precum Braun, Fusion, Gillette, Mach3, Prestobarba, Venus, etc
  • Health Care (11 % din vânzări) oferă produse precum Crest, Oral-B, Prilosec, Vicks, etc.

Avantaje:

P&G este un maestru în construcția de mărci (peste 300 la nivel mondial); Cu avantaje competitive în distribuție și economii de scară (eficientă) în atingerea comercianților cu amănuntul și întelegerea nevoilor consumatorilor.Nimeni nu investește mai mult în cercetarea pieței. Portofoliul lor diversificat de produse de consum de unică folosință este de neegalat, incluzând 21 de mărci cu 1 miliard sau mai mult în vânzari anuale. P&G este un lider global in inovație.

Dezavantaje:

Apărarea de mai multe mărci la un moment dat este dificil. Produsele false,medicamentele generice și competiția rivalilor înseamnă creșterea costurilor mărcilor și menținerea cotei de piață. P&G trebuie să cheltuiască miliarde de dolari (aproximativ 9 miliarde anual) în publicitate pentru a-și construi și menține brandurile.

Oportunități:

P&G realizează produse care pot fi utilizate și aruncate oriunde în lume. Creșterea penetrării la nivel mondial nu are aproape deloc limite.

P&G face un efort uriaș pentru a reînnoi creșterea și pentru a-și revitaliza profitabilitatea. Acest efort include eliminarea a peste 100 de mărci care nu erau profitabile sau tragerea în jos a marjelor de profit.

Amenințări:

Presiuni deflaționiste provocate de o concurență intensă și mai recent de o pandemie.

This analysis is an original of DividendValueBuilder, and is authorized to be posted here.

Avertisment*

Acest site prezintă exclusiv o părere personală despre investiții. Nu cumpărați acțiuni bazându-vă pe ce citiți aici! Asigurați-vă că înțelegeți foarte clar riscurile implicate și vă faceți singuri temele!

Dacă îmi apreciezi blog-ul și munca depusă, mă poți susține pe Patreon!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *